join nru

glenwilson

NRU Heed
15 Mar 2012
6,560
4,145
203
62
Falkirk, United Kingdom
Surely you all noticed it says "from Stoke On Trent"? :D

It is bad enough with the bread and beer porn groups but can we cope with a pottery one too? (Yes I know I'm stereotyping people from that area). :joker:
 

Attachments

  • pottery_3.jpg
    pottery_3.jpg
    73.6 KB · Views: 66

HippY

Christianwilson
NRU Member
15 Mar 2012
133
71
48
48
stoke on trent uk
thx everyone im humbled by your comments but ill go thou the proper chaneles thx

- - - Updated - - -

thx everyone im humbled by your comments but ill go thou the proper chaneles thx

need to do it legeally but don't know how trying my best bbs
 

lakaelo

NRU Heed
15 Mar 2012
5,859
2,820
208
47
Münstermaifeld
www.mayfieldgarden.de
now give us the info we needed so i can start the application :)

If you think you qualify or have been invited here's what we need off you:

1. Real Name (first name) , Age and Nationality


2. In-game username for all games (BF2, BFBC2, BF3, COD etc). Even if you haven't played for many years or have only played a few times, we need that info!


3. Do you have any previous bans? This can be on any online game.


4. Why do you think you'll be good for NRU?


5. Recommending NRU members:
1:
2:
3:
4:
5:



Once we have all your details a vote will be held and if you're successful you'll receive a PM giving you notification and giving you further details.


All new members are put on a 1 month trial. Once the month is up a 2nd vote is held, which if you pass you will become a full member of the clan.
 

seaman-stains

Friend of the NRU
15 Mar 2012
258
0
0
53
gods country "scotland"
FFS JUST FFS this weirdo is realy trying to join the clan ??????????????? FFS again,nru has went soooooooooooooooooo down hill since i retired.This would never be allowed to happen if i was still in the big seat lmfao

good luck ya fanny,i must admit your not the biggest coco in the yard lol xxx
 

HippY

Christianwilson
NRU Member
15 Mar 2012
133
71
48
48
stoke on trent uk
1. Real Name (first name) , Age and Nationality.
Christian wilson. Age 42


2. In-game username for all games (BF2, BFBC2, BF3, COD etc). Even if you haven't played for many years or have only played a few times, we need that info!
Bf2 HippY_jigabOO.
Bf3 HippY_jigga
Bf4 HippY_jigga
Bf1942 MaYoRof_jigabOO

3. Do you have any previous bans? This can be on any online game.
Nope


4. Why do you think you'll be good for NRU?
I've been a long time member of your forum. Always play on your servers good team player,love the banter with your members and regular players on your servers always up for a laugh.
You trusted me with admin rights on bf2 for which I really enjoyed.


5. Recommending NRU members:
1: laka
2: heikk
3: ulthard
4: fucoff
5: seaman stains