hi guys ...

in_Rente_01

New Member
Website
www.unterwegs2010.de
i play a lot of times on your server, i am sure, many players know me very well .... so tonigth i played with 2 friends on the server on wake island .... my friend was comander and i sit in a tank with my other friend as a gunner ...

i had a nice run with the tank so i work on my gold medic badge ...

but the round was not over and we three get a ban????

i dont know for what ....

i mean all the player they know me, they know that i alwasy play fair ....

so i relaay hope you can take care of this and cancle the ban !!!

thanks a lot! sorry for my english... :)

in _rente_01
roland from germany ...

samoz83

NRU Heed
Hi Rente

I wasn't in the game but the admin that banned you will respond to this thread soon :)

samoz83

NRU Heed
Don't worry that's where all new bans are reported to other clan members only

fucoffhackers

NRU Member
just behave and you will be welcome , rich. :] like no bunnyhopping for starters ..... oh yea and dont go sniper lol

T11Medic

NRU Member
Hey Rente :)
Rich I guess he is even longer playing on NRU servers than you do :b

But one question Rente, you seemed fishy because Rente 1, 2 and 3 had the identic IP adress... How did you do that?
Rente, wieso hatten In_Rente_1, 2 und 3 die gleiche IP Adresse? Wohnen die bei dir im Haus oder spielst du im Internetcafe mit denen?

in_Rente_01

New Member
Website
www.unterwegs2010.de
hehe, come on ... we all sit in my Flat .... same room, same W lan??? easy i guess :) sometimes we play togerther , but not only often ....

Medic .... 3 accounts, 2 freunde und ich, ne kleine lan in meiner wohnung :) alle an meinem w lan ....

killroy

NRU Member
gutentag in rente ,,

ich habe viel mit dich gespield in der nru server und muss sagen dass ich gerne mit dir spiele ...

aber ich muss sagen das ich dass entscheid von der admin gut verstehe

es hatt einfach ein bischen gericht nach stattspadding - oder so
sorge bitte wenn deine freunde mit spiele für etwas bessere unterscheide von name ... weil sölche gleiche namen und ip und dann mit sölche scores ja dann mussen wir ein entscheid in vorteil der server machen

wie scheisse das für dich dann auch ist

auch das fact das du in der vergangenheid mal ein ban in unsere erver gehabt ahtt war nicht von vorteil

aber wenn du einfach spielst so wie immer und sorgst dass wir keine zweifelachtige situationen mehr haben bisst du ja mehr als welkom

und ich bin sicher vor gute spielers wie du

also hoffe ich dass ich dich wieder mal in mein vizier von mein l96a1 siehe .... lol

see ya on the battlefield cock

in_Rente_01

New Member
Website
www.unterwegs2010.de
hehe , laut tree six war der bann ein Versehen, ich bin vorher noch nie von einem server gebannt worden ... :)

klar wir sehen uns auf den BF ... und danke für das kompliment!!!

the ban was a mistake from tre six, so i never get a ban before .... hope to see you guys soon on the BF :)